Vrácení zboží bez řečí
Rozmysleli jste si vaši objednávku a prostě ji chcete vrátit zpět? Nevadí. V tomto případě využijte možnosti vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné 14denní lhůtě, bez udání důvodů. My to nebudeme zdržovat a peníze vrátíme ihned, jakmile zboží převezmeme. Máte-li jakýkoliv dotaz týkající se vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat e-mailem: info@jetovpytli.cz, nebo telefonicky: 777 771 710
Pro hladký průběh vyřízení vaší žádosti, následujte, prosím, tyto kroky:
- Vyplňte prosím formulář pro Odstoupení od kupní smlouvy
- Vyplněnou žádost vytiskněte a pošlete společně se zbožím na naši adresu:
Je to v pytli, s.r.o.,
Vídeňská 80
639 00 Brno
- Zboží vracejte vždy nepoškozené, nepoužité a v původním obalu i s visačkami.
- Pokud jste dostali ke zboží i dárek, je potřeba i ten přiložit ke zboží.
- V případě že vracíte obleček, obojek, vodítko,...atd. , je zapotřebí důkladně očistit od chloupků.
- Na náš e-mail: info@jetovpytli.cz nás informujte, že zboží zasíláte zpět a o vše další se již postaráme.
Děkujeme !
Reklamace
To neradi slyšíme, ale holt, nikdo není dokonalý. Pokud je chyba na naší straně, pokusíme se ji ihned napravit. V případě, že je zboží zapotřebí zaslat na posouzení k výrobci, budeme muset čekat na jeho vyjádření. Avšak nezoufejte, i v tomto případě, pokud to bude jenom trochu možné, Vám zboží vyměníme neprodleně, nebo vrátíme kupní cenu.
Abychom mohli Vaši reklamaci přednostně vyřídit, postupujte následujícím způsobem:
- Kontaktujte nás e-mailem: info@jetovpytli.cz a popište vzniklou, nevyhovující situaci. Nezapomeňte vždy uvést číslo objednávky.
- V případě, že reklamace vyžaduje zaslání nevyhovujícího zboží zpět, vyplňte, prosím, Reklamační formulář.
- Vyplněný a podepsaný reklamační list pošlete společně s reklamovaným zbožím na naši adresu:
Je to v pytli, s.r.o.,
Vídeňská 80
639 00 Brno
- Pokud vracíte obleček, obojek, vodítko,...atd. , je zapotřebí zboží důkladně očistit od chloupků a jiných nečistot, jinak není možné zboží postoupit výrobci k posouzení reklamace.
- Na náš e-mail: info@jetovpytli.cz nás informujte o tom, že zboží zasíláte zpět.
- O převzetí reklamovaného zboží a jeho následném způsobu vyřízení Vás budeme ihned informovat.
V zásadě může dojít k těmto situacím:
- Zboží přišlo poškozené nebo nefunkční
- ihned pořiďte fotografie poškozeného zboží, případně popište závadu a zašlete e-mailem.
- Objednávka obsahovala jiné zboží, než bylo objednáno
- pro chybné zboží sjednáme svoz a vyzvedneme u Vás doma. Správné zboží bude obratem zasláno.
- Objednávka přišla nekompletní
- pořiďte fotografie obdržené zásilky a současně uveďte, jaké zboží Vám chybí.
- Objednávka obsahovala zboží s prošlou exspirací
- i v tomto případě sjednáme svoz a vyzvedneme. Současně zašleme zboží s vyhovující exspirací